Monday, October 20, 2008

dua juta tujuh ratus enam puluh empat ribu lapan ratus saat

20hb Okt - 20hb Nov 08

sebulan
empat minggu setengah
tiga puluh dua hari
tujuh ratus enam puluh lapan jam
empat puluh enam ribu lapan puluh minit
dua juta tujuh ratus enam puluh empat ribu lapan ratus saat

aku akan berekperimentasi dengan hidup... apa yang kehidupan ingin ceritakan kepada aku dan bagaimana hidup meleraikan setiap kekusutan... mungkin juga aku terjerat dalam perangkap keraguan, salah penilaian, silap haluan, disinilah akan wujud sebuah komedi kehidupan dan penulis asalnya adalah tuhan dan aku cuma membuat sebuah olahan semula dari skrip yang maha agung... dimana hati dan akal menjadi pengarahnya dan aku pelakon yang jujur pada watak... marahku, tangisku, senyumku, tawaku, hibaku bukan palsu... aku menjadi aku...

No comments:

Post a Comment